Thursday, September 6, 2012

Gürcistan Petrol Boru Hattı , Beyonce Karısı ve Georgian Dream Hareketi

                       Merhaba Panpalar ,
   
                                     Öncelikle Gürcistan'ın Başkenti Tiflis'te yaşıyorum , onu diyim . Gürcistan petrol konusunda seksi bir konumda . Tam Amerika'lık iş ... Petrol tahminlere göre 2020'de bitecek , geriye sadece bizim eurovision denen saçma yarışmaya katıldığımız garip şarkımız kalacak , "Petrol" :

                                    Eğer "Vali" filmini seyrettiyseniz CIA ya da Mason'lar uranyum bulunan araziyi satın almak için suikast falan yapıyolar ... ve bu film gerçek bir hikayeden esinlenme ... Amerika'nın\İlluminati'nin mantığı şu : Dünya'daki tüm petrolu al , tüket sonra uranyuma geç ... 

                                    Hani şu 2007'de düşen atlasjet'deki bilim adamları vardı ya ... bence o da suikast çünkü bu nükleer fizikçiler uranyum üzerine yoğunlaşmıştı ... Herneyse konunun dışına çıkmayalım ....

                                     Bu Beyonce karısının "Run The World" şarkısının klibini izledim ve Michael Sikkofield panpamın anlizini okudum ... Alın klip :



                                    Herneyse normalde feminizme mesaj veriyo gibi geliyo ama Tiflis tabelası ne mına koyim ... Sonra revuluşınlı , kömünizmli arabalar , sprey boyalar ... "noluyo laan ?" dedim bi an ... Gerçi bu gürciler öküzdür bunlar ayaklansa 40 yıl sonra ayaklanır  ... ama milletin üzerinde cörciyın dırim tişörtleri falan görünce "hasssiktir , orda duracan liseli"ye bağladım ... mına koyim bide Davud'un yıldızına benzer bi yıldız var , gıcık gittim ... Bu Ivanishvili var , öncedende biliyodum bu ayaklanmanın lideri bu arkadaşmış , Fransa'da yaşamış baya ... oğlu popçu (ıııiy) bizim tayyip'in oğlu gibi ama adam babasına propagandada yardım ediyo , cörciyın dırime müzik felan yapıyo şuan ipne ... Fransa'ya gelirsek Fransa'nın masonu ünlüdür ... bu da onlardan olabilir bi bu var panpam ... beyonce karısının klibinde izlediğimiz gibi kominizm logoları var ... bu adamda yarı rus yarı gürci ... sokakta tesbihini almış amaçsızca dolaşan Ahmet dede mantığıyla düşünürsek rusya = komunizm ... Yazık Saakaşvili'de köşeye sıkışmış çaresiz "Amaaarıkaaa" diyo ama bilmiyoki bunları hazırlayan Amerika .. Zaten Amerika = İllüminati .. kim ne derse desin michael sikkofield panpanın dediği gibi Rusya'yı da İran'ı da İllüminati yönetiyo ...
                                         Zaten Karl Marks ve Stalin 33. derece mına koyim ... (knight'da lvl 33 warrior satılır ... şaka amk) Neyse ben burdaki fetocu olmayan birini bulup onla gerçek revuluşın yapçam ... Eveet yavaş yavaş büyük plana doğru ilerliyoz , pbbhuuurşşşk YENİ DÜNYA DÜZENİ ... ihihihihihihihiihihi ...

                                                                             


                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment